Fräsch Teknik

Likväl som det går mode i kläder, går det självklart mode i prylar; Hur de ska se ut, vad de ska kunna göra etc. Därför tänkte jag idag visa en riktigt fräsch Mp3-spelare, som både är snygg, och har bra ljud.

Min personliga favorit är från Apple, och heter iPod Touch. Det är den mest stilrena Mp3-spelaren just nu, och den har en alldeles underbar ljud- och bildkvalitet. En iPod Touch här även:

* Tryckkänslig pekskärm , därav kommer såklart namnet. Denna funkar helt klart perfekt.
* 3,5-tumsfärgskärm i widescreen-format , som är perfekt när man vill titta på bilder eller video.
* Wi-Fi (802.11b/g) , som gör att du kan surfa med en helt vanlig webbläsare, bara du har ett trådlöst nätverk.
* Safari, YouTube, Mail, Aktier, Väder, Anteckningar, iTunes Wi-Fi Music Store, Kartor, är bara några av sakerna som ryms i denna lilla goding, som bara är 8 mm tunn!

image6
Något som jag dock tycker är sämre med iPod är hörlurarna, som på något konstigt vis aldrig vill sitta kvar i öronen. Därför rekomenderar jag dessa istället:

image7
De lätta och snygga SE210-hörlurarna från Shure har utvecklats från teknik som testats av proffsmusiker och fintrimmats av Shure-teknikerna. Därför ger SE210 hela ljudspektrumet utan störande ljud utifrån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon kul med bloggen !! kör hårt :)

2008-04-14 @ 21:02:18
Postat av: baby loonia

Den här designen är bättre än den randiga ! Fin fint ! Snyggt ! =)

Keep up the good work . Take care !

2008-04-14 @ 21:31:59
URL: http://babyloonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0